بلاگ

24 فروردین, 1399

اجاره انبار کانتینر اختصاصی داخل سوله در غرب تهران

اجاره انبار داخل سوله

مجموعه ما بهترین ، با سابقه ترین ، بزرگترین و مجهزترین انبارهای کانتینری اختصاصی در ایران میباشد . یکی از مهم ترین خدمات ما
اجاره انبار کانتینر اختصاصی داخل سوله های مسقف می باشد. این انبار ها در ابعاد استاندارد و مختلف برای نگهداری کردن از لوازم
و کالاهای شما عزیزان آماده به خدمت رسانی می باشد.

این انبارها شامل تعداد زیادی اتاقک کانتینری یا کانکسی با اندازه های استاندارد و مختلف میباشد که بصورت اختصاصی داخل سوله مسقف بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای نگهداری موقت و طولانی مدت کالای تجاری ، جهیزیه ، لوازم منزل و اثاثیه می باشد.
انبار های مجموعه دپو غرب دارای ویژگی های مهمی است که نسبت به دیگر رقیبان برتری زیادی به چشم می آید.
برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • افرادی که قصد مهاجرت یا مسافرت طولانی را دارند ( برای نگهداری موقت یا طولانی مدت وسایل منزل )
  • مستاجرینی که با توجه به شرایط کشور یا شرایط کاری خود موقتا نیاز به محلی برای نگهداری اثاثیه خود هستند
  • صاحبان کسب و کارهای مختلف ( برای نگهداری کالای تجاری و یا تجهیزات دفاتر اداری و کسب و کار خود )
  • افرادی که قصد بازسازی ساختمان خود داشته و یا تعمیرات
  • بانوان یا آقایانی که در پروسه جدایی بوده و نیاز به انبار امن برای جهیزیه یا وسایل خود را دارند
  • وکلای محترم جهت انتقال وسایل موکل یا امین اموال با حکم تخلیه

بعضی از مزایا

یکی از مهمترین مزایای اجاره انبار در غرب تهران داخل سوله مسقف دپو غرب این است که این انبارها در برابر آفتاب ، گرمای تابستانی ، سرمای زمستان، گرد و خاک ، دارای محافظت دو چندان بوده و مناسب افرادی است که وسایل حساس و ارزشمند داشته و نگهداری با کیفیت و در شرایط ایده آل را خواستار هستند .

سوله های کانتینری محیطی بسیار تمیز داشته و دارای کف بتنی ، مسقف دارای عایق پشم شیشه و تهویه میباشند و دمای داخل سوله در سردترین و گرمترین روزهای سال در حد نرمال برای نگهداری وسایل حساس مثل مبلمان ، تختخواب ، لوازم برقی و کالاهای حساس میباشد.

این انبار دارای بیمه آتش سوزی و سرقت بوده و از نظر امنیت دارای سطح عالی میباشد ( امنیت چند مرحله ای شامل نگهبان مستقر در سوله ، نگهبان مجموعه ورودی انبار ، دوربین مدار بسته دید در شب ، قفل اختصاصی انبار مشتری ، پلمپ اختصاصی ، قفل سوله ، راه بند و …. )

ابعاد اکثر کانتینرها و اتاقک های کانتینری داخل سوله 20 فوتی بوده و هر کدام ظرفیت یک خاور ( کامیون باربری اتوبار ) را دارا میباشد و امکان اجاره یک یا چند کانتینر 20 فوتی کنار هم توسط مشتریان وجود دارد.

لازم به ذکر است قفل انبار اختصاصی توسط مشتری تهیه شده و بر روی انبار نصب می شود و کلید آن نیز فقط در دست مشتری میباشد ( امکان پلمپ نمودن انبار نیز توسط مجموعه وجود دارد )

انبار های این مجموعه در غرب تهران واقع هستند و بهترین دسترسی را به محله های غرب تهران ماننند پونک ، شهرک غرب ، سعادت آباد ، صادقیه و… دارا می باشد. شهروندان عزیزی که در این محدوده زندگی می کنند بهترین گزینه برای نگهداری از لوازم و کالاها می باشد.
اجاره انبار در غرب تهران به کمک این مجموعه می تواند بسیاری از مشکلات شهروندان را در این مورد برطرف نماید.

برای بهره بردن از تمامی امکانات دپو غرب و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.
ارتباط با ما
 021-44588916
/
021-44588915
دسته‌بندی نشده , , , , ,
درباره mohsen

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *